3ZILE. A Friendly Music Festival se anulează

634 vizualizări

Evenimentul ce urma să aibă loc în perioada 2-4 iunie la Club Quantic, se anuleză.

„Regretăm faptul că am fost nevoiți să luăm această decizie și ne cerem scuze față de toate persoanele implicate în acest eveniment: parteneri, public, formații, echipa Quantic Club.” declară Dark Side Entertainment.

Persoanele care au achiziționat bilete/abonamente pentru 3ZILE. A Friendly Music Festival își pot recupera contravaloarea acestora până pe 2 iunie, în funcție de platforma de ticketing prin intermediul căreia s-a efectuat tranzacția, după cum urmează:

Eventbook – Pentru comenzile plasate prin card bancar sau transfer bancar, banii vor fi restituiți automat în contul din care a fost plătită comanda. Returnarea banilor de către Eventbook pentru tranzacțiile prin card bancar sau transfer bancar se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la anularea evenimentului.

Pentru comenzile online achitate prin alte metode de plată veți fi contactat printr-un email de la office@eventbook.ro pentru solicitarea unui cont bancar în care să se efectueze transferul. Returnarea banilor de către Eventbook pentru aceste tranzacții se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la furnizarea datelor solicitate.

Pentru biletele achiziționate din rețeaua / sediul Eventbook, banii vor fi restituiți cash la punctul de vânzare.

AmBilet– banii se vor returna automat în contul bancar din care s-a efectuat plata inițială.

IaBilet – Modalitatea de rambursare a contravalorii biletelor se va face în funcție de modalitatea de plată prin care s-au achiziționat biletele, în urma solicitării scrise trimise pe adresa: contact@iabilet.ro:

– daca biletele au fost achiziționate cu plata prin card sau paypal rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua în contul din care s-a facut plata inițială;

– dacă biletele au fost achiziționate cu plata prin Vodafone sau Orange rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor va fi returnată din contul operatorului de telefonie prin ajustarea facturii lunare;

–  daca biletele au fost achiziționate cu plata ramburs (livrare prin curier), de la unul dintre punctele fizice (lista aici: https://www.iabilet.ro/puncte-de-vanzare/) sau de la alți parteneri ai IABILET, rambursarea se va face într-un cont bancar în lei (titular de cont fiind persoana fizica) comunicat pe adresa: contact@iabilet.ro  sau prin mandat poștal la adresa de domiciliu a persoanei pe numele căreia s-a efectuat comanda.

MyTicket – banii se vor returna automat în contul bancar din care s-a efectuat plata inițială.

sursă: Comunicat de presă


Comentează primul

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicată.


*