Mastering the Music Business, conferința dedicată muzicienilor independenți, anunță cea de-a doua ediție

240 vizualizări

Prima conferinta organizata in Romania pe teme de industrie muzicala a ajuns la cea de-a doua editie si va avea loc pe 10 si 11 Iulie 2017. Mastering the Music Business este o conferinta care se adreseaza in primul rand artistilor independenti, dar si echipelor acestora: manageri, agenti de booking, agenti de PR, tour manageri etc.

Prima editie a Mastering The Music Business a avut loc in luna februarie 2016 si a fost un succes. Pentru prima data in Romania muzicieni, profesionisti din industria muzicala si din industriile adiacente s-au adunat sub acelasi acoperis pentru a dezbate teme de interes comun. Conferinta a avut in jur de 100 de participanti inregistrati, 3 speakeri internationali si 12 speakeri romani printre care s-au numarat atat artisti (Tataee/BUG Mafia si Cornel Ilie/Vunk), juristi, manageri artistici, specialisti in gestionarea drepturilor de autor si conexe, distributie online, radio, branding si PR, cat si profesionisti in marketing si advertising.

In paralel cu conferinta, un maraton de 16 ore de interviuri cu speakeri, participanti, bloggeri si alti membri ai industriei muzicale a avut loc sub titulatura Chivas Sound of Business si a putut fi urmarit live pe internet. Interviurile pot fi inca vizionate aici.

Ca urmare, a doua editie a acestei conferinte se va desfasura la Bucuresti in perioada 10 – 11 iulie si va fi organizata in colaborare cu si in incinta CULTURADATAInstitutul National Pentru Cercetare si Formare Culturala.

Editia de anul acesta va continua sa prezinte si sa dezbata teme de interes pentru muzicienii independenti – de la modalitati extinse de monetizare a muzicii la marketing online, strategii de management si promovare. Muzicieni independenti care au atins succesul, din toata plaja de stiluri muzicale, vor fi prezenti si isi vor impartasi experientele. Alaturi de acestia, specialisti din industria muzicala locala si internationala vor aduce in fata publicului informatii actuale despre tehnologii, trenduri si tendinte.

Ediția din acest an a conferintei aduce si o serie de noutati: participantilor li se vor oferi numeroase oportunitati de a cunoaste si de a relationa cu profesionisti din industria muzicala romaneasca si nu numai atat prin intermediul unor sesiuni de mentorship, cat si prin actiuni organizate de networking.

O intreaga gama de workshop-uri vor fi organziate pe teme variate printre care: cum sa iti autoproduci un album muzical, cum sa-ti gestionezi prezenta in social media, cum sa-ti propui muzica la radio, ce surse de monetizare online exista, cum sa-ti construiesti un plan de marketing, blogging pentru artisti etc.

Intre primele nume care si-au confirmat prezenta pe lista de speakeri si sustinatori de workshop-uri se numara artistii Nicu Alifantis, Damian Draghici, Dan Byron, Alexandra Usurelu, Bobby Stoica, Florin Grozea, Marius Matache. MC-ul conferintei va fi Dan Fintescu.

Discursul de deschidere al conferintei va fi sustinut de Smiley, unul dintre cei mai iubiti artisti romani ai tuturor timpurilor, antreprenor si muzician independent, fondator si proprietar al Ha Ha Ha Production.

Fiecare dintre cele doua zile de conferinta se va incheia cu showcase-uri ale unor trupe romanesti si internationale. Acestea vor avea ocazia sa se prezinte in fata unui auditoriu format din profesionisti ai industriei muzicale din Romania si nu numai. Mai multe despre procedura de inscriere si acceptare a cererilor pentru showcase-uri, cat si pentru modalitatea de desfasurare – in curand.

Odata cu cea de-a doua editie, Mastering The Music Business se pozitioneaza ca un eveniment profesional al muzicienilor independenti al carui obiectiv principal este sa vina in sprijinul acestora cu informatii utile si necesare in dezvoltarea carierelor proprii. Un obiectiv secundar insa la fel de semnificativ este sa creeze o comunitate cat mai mare si mai puternica a profesionistilor si a antreprenorilor independenti din industria muzicala – fie ca sunt artisti sau nu – si sa puna in discutie ultimele trenduri, tehnologii, modalitati de promovare si monetizare a muzicii.

Taxa de access la conferinta este  55 de euro pana pe 15 iunie, 75 de euro intre 16 iunie si 9 iulie si  99 eur in zilele conferintei.

sursă: Comunicat de presă


Comentează primul

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicată.


*