Nick Menza: „Megadeth mi-a facut o oferta sub orice critica”

Nick Menza, fostul tobosar Megadeth, a declarat ca formatia i-a facut o oferta sa se reintoarca in grup. Cu toate acestea, muzicianul s-a vazut nevoit sa o refuze.

Menza sustine ca s-a intalnit cu fostii sai colegi de trupa si ca si-a adus contributia la cateva dintre melodiile de pe viitorul disc dar ca a fost efectiv socat de felul in care Megadeth isi conduce afacerea.

„Eram pregatit si emotionat sa ma intorc in Megadeth. M-am dus acasa la Dave in San Diego in decembrie si am facut un jam tot weekendul. A fost foarte cool. Am reusit sa refacem energia noastra muzicala. Cateva saptamani dupa aceea, ne-am intalnit cu fostul nostru manager Ron Laffitte. Am discutat planurile de viitor legate de noul album si turneu si am marturisit ca voi face o prioritate din alaturarea mea grupului. Eram asa de entuziasmat ca am si tras tobele pentru 5 dintre melodiile noi Megadeth. De indata ce am ajuns acasa, m-am asezat pentru a negocia contractul si am primit o oferta care era foarte nedreapta, era gresita. Era ca si cum simteau ca nu valorez nimic pentru trupa. Dave mi-a blocat e-mailurile, si-a schimbat numarul de telefon si l-a concediat pe Ron. Megadeth este una dintre cele mai importante realizari ale mele si am ajus sa fiu exclus din ea deoarece mi-am dorit o oferta corecta. Sunt socat de felul in care formatia face afaceri. Nu sunt o marioneta. Sunt un om integru, loial si am onoare”, a explicat Nick Menza.

Desi fanii au suspectat mult timp ca inlocuitorii lui Chris Broderick si Shawn Drover vor fi Nick Menza si Marty Friedman, banuielile nu s-au adeverit.

De curand, Megadeth i-a confirmat ca inlocuitori pe Kiki Loureiro la chitara si pe Chris Adler la tobe, pentru munca de studio.